03:53

Portal oh Portal

Assalamulaikum...

Hari ni benar nya aku banyak abis kan masa aku update portal KS Digital Art, hehehehe ...
KS Digital Art ni merupakan syarikat yang aku kongsi ngan salah sorang kawan baik aku (Kamaruddin).. Syarikat ni kita orang saja saja jek tubuh kan sebab hobbi kita orang ni same.. membuat lukisan cahaya (gambar laa)...

Portal tu bertujuan semata mata untuk me'market'kan hasil kerja kita orang.. so sesape yang memerlukan khidmat jurugamba.. panggil laa kita orang yekk...

Ni Logo syarikat ni.. tak tau laa Din suke ke tidak.. tak pe.. kalo die tak suke.. nanti tukau lee ngan logo yang die suke...

KS Digital Art Enterprise


Addrees Portal tu : http://ksdigitartportal.blogspot.com


aku ade gak update gamba dalam flikr ksdigitart ... ngk laa gamba gambau bawah ni...

Majlis perkahwinan yang pertama kita orang amek..

Walimatulurus..

salah satu hantaran..

0 comments: